Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Проект ресурсної кімнати по наказу №414 "Сучасна практичність"

  • Ресурсна Кімната, Наказ №414
  • 163 000

Ресурсна кімната у школі або у ресурсному центрі – це, в першу чергу, можливість розвитку та включення у соціальну активність дітей з особливими освітніми потребами. Заняття у ресурсній кімнаті допомагають дитини правильно соціалізуватися, набути соціально-побутові навички, підвищити навчальні навички та інтегруватися до освітнього процесу в цілому. Зазначений нижче перелік обладнання для ресурсної кімнати є оптимальним для розвитку та засвоєння усіх базових навчальних та соціально-побутових навичок.

0 грн. (0 товари, 0 штук)
Простір для групової роботи
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1017
Мольберт двосторонній крейдово-маркерний
1272
1272
f3527
Дошка-екран жорстка, магнітно-маркерна 125 × 160 см
6468
6468
f1947
Ноутбук вчителя S2
20354
20354
f1844
Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом
25608
25608
f3529
Комплект для монтажу мультимедійного комплексу для КФ - проєкторів (на стіну)
2204
2204
Простір для індивідуальної роботи
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f3523
Стіл-учнівський
3155
12620
f3532
Набір ручок
73
438
f3533
Набір зошитів
66
396
f3534
Набір олівців
356
2136
f3535
Альбом для малювання
53
318
Простір для фізичного та психічного розвантаження
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1643
М'яч-фітбол дитячий з рожками
627
1254
f1751
Килимок-пазл
636
1272
Обладнання загального призначення
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f3549
Тумба для технічних засобів навчання
2759
2759
f3010
Акустична система 2.0
2534
2534
f2030
Wi-fi Wireless Router
3062
3062
Обладнання та засоби для соціально-побутової адаптації
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f3541
Шафа кухонна
2930
5860
f3542
Секція кухонна з мийкою
3980
3980
f3543
Секція кухонна нижня
2996
5992
f3544
Секція кухонна верхня
1498
4494
f3545
Комплект кухонний (стільниця (1500 × 600 мм)
2310
2310
f3546
Робоча Панель кухонна
1650
1650
z5822
Стіл для приймання їжі, на 6 осіб, з регулюванням висоти
1947
3894
f3531
Мікрохвильова піч, нержавіюча сталь
3575
3575
f3530
Електрочайник
660
660
f3538
Набір чашок
891
891
f3537
Набір посуду
1201
1201
f3536
Набір столових приборів
1049
1049
0 грн. (0 товари, 0 штук)
Loading...

Ресурсна кімната - інклюзивний простір в школі 

Одним із завдань процесу навчання сучасної школи є створення комфортних умов, які сприятимуть включенню дитини у соціальну активність, набуттю освітніх навичок. Саме тому ресурсні кімнати є необхідним елементом сучасної школи, де ведеться інклюзивне навчання, тобто, спільне навчання дітей з особливими потребами та їхніх однолітків, які не мають таких обмежень.

Все більше батьків, які виховують особливих дітей, прагнуть віддати їх не в корекційну школу, а в загальноосвітню, де набагато швидше відбувається соціалізація дітвори. Тим більше, що українське законодавство гарантує рівний доступ до освіти для всіх учнів. Але без створення спеціальних умов забезпечити в повній мірі інклюзивну освіту неможливо. Подібні особливі кімнати можуть бути створені і в школах і в інклюзивно-ресурсних центрах.

Мета ресурсної кімнати - мінімізувати психологічний дискомфорт при адаптації дітей з фізичними та розумовими відхиленнями до активного розвитку та навчання. Нові знання та інструменти для їх реалізації тут отримають не тільки учні, а й їхні вчителі, для яких у ресурсній кімнаті передбачено все необхідне для того, щоб грамотно побудувати інклюзивний освітній процес.

Ресурсний клас - це не лише поділений на зони простір, а і стале соціальне оточення — група учнів та вчителів і їх асистентів.

Основне призначення ресурсної кімнати 

Основною функцією створення ресурсного класу є забезпечення для учнів з особливими освітніми потребами комфортних умов для переходу від ігрової діяльності до навчальної. Головним завданням є розумне використання робочого простору, який умовно можна поділити на сектори: навчально-пізнавальний та побутово-практичний.

У першій зоні може здійснюватись процес навчання у групах або індивідуально.

У другій зоні створюється простір, який виконує функції кухні та їдальні. Тут діти з особливими освітніми потребами під наглядом педагогів або з їхньою допомогою набувають навичок самообслуговування, які допоможуть їм адаптуватись у соціумі.

Все це спрямоване на збереження психоемоційного стану учнів з різними нозологіями та школярами без особливих освітніх потреб і створення у такій групі позитивного мікроклімату.

Обладнання для ресурсної кімнати

Для облаштування особливого класу необхідно відповідально вибрати необхідний ряд матеріалів і устаткування:

  • Спортивно-ігрові товари ( необхідні для заняття фізкультурою);
  • Парти, стільці, столи та інші меблі необхідні для індивідуальних і колективних занять;
  • Засоби навчання та методики, спеціальна література;
  • Іграшки та меблі для сенсорної кімнати.

Усе оснащення ресурсної кімнати має відповідати основним потребам розвитку дитини, як наприклад, зазначений нижче перелік устаткування розділений на наступні категорії: зона групової роботи та зустрічей, зона фізичного розвантаження, зона індивідуальної роботи та творчості, зона психологічного розвантаження.  

Зонування ресурсної кімнати у школі

  • Зона групової роботи та зустрічей

У зоні групової роботи діти набувають комунікативні навички, вчаться слухати один одного та висловлювати свої думки та почуття. Дуже важливо, щоб дитина сама розуміла що вона відчуває і що їх зараз потрібно, тому обладнання цієї зони активно допомагає дитини налаштуватися на сприймання себе та оточуючих.

Зона фізичного розвантаження

Зона фізичного розвантаження потрібна для регулярної зміни діяльності дітей, тому що не рідко діти, з ООП, мають знижену здатність концентрації уваги, тому дуже корисно часто переключатися на активні вправи, які стимулюють вестибулярну систему, тактильну систему, пропріоцептивну систему, розвиває баланс та координацію.

  • Зона індивідуальної роботи та творчості

У зоні індивідуальної роботи дитина набуває освітні навички, у чому їх звісно допомагає спеціаліст. Тут відбувається вивчення букв, цифр, геометричних фігур і т. д. І не менш важливою виступає зона психологічного розвантаження, де відбувається сенсорна інтеграції та релаксаційні процеси. Для дитини важливо отримувати зорові, слухові стимули, стимули нюхові та смакові, знову ж таки тактильні та пропріоцептивні. Стимуляція систем сприймання дитини важлива не лише для її розслаблення, а й для стимуляції інших важливих процесів, що допомагають дитині у навчанні.

У ресурсному класі присутні набори посуду, кухонні панелі, кухонні електричні прилади, як наприклад, електрочайник та мікрохвильова піч. Спеціаліст разом з дитиною проводить різноманітні маніпуляції, а саме готуюсь їжу розігріваючі її, роблять чай або сервірують стіл. Інші спеціальні меблі, які є у кожному домі, допомагають дитині навчитися правильно обходитися зі своїм одягом, тобто складати його у шафу або вішати на вішалку.

Обов'язковими для ресурсного класу є набори для розвитку творчої активності дитини. Творчі вправи допомагають дитини як емоційно, так і фізично. Займаючись арт-терапією дитини розкриває себе, відпрацьовує свій емоційний стан, а також розвиває дрібну моторику рук, загальну координацію, стимулює зір та тактильну систему.

  • Зона психологічного розвантаження

Куточок сенсорної інтеграції також має бути присутнім у ресурсній кімнаті, ще його можна називати релаксаційним. Заняття у відповідному напрямку допомагають дитини зняти напругу, випустити зайву енергію щоб з новими силами продовжити навчання.

Створюйте ресурсну кімнату разом з інтернет-магазином "Фактор розвитку" вже сьогодні. На сайті «Фактор розвитку» Ви маєте можливість обрати та придбати обладнання для ресурсної кімнати у декілька кліків.