Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Обіймально-стискаюча машина Сквізер

Артикул: f1316
Код: 80040219

  • 4554 грн
  • Без НДС: 4554 грн
* Вартість товару не включає вартість доставки та/або монтажу
Виробництво 3 тиж.
Для перегляду більш детальних характеристик,будь ласка, увійдіть у особистий кабінет або зареєструйтесь

* Характеристики та опис можуть змінюватися виробником без попередження

ОБІЙМАЛЬНО-СТИСКАЮЧА МАШИНА СКВІЗЕР - один з найнеобхідніших елементів для обладнання сенсорних кімнат.

Спектр застосування:

  • Тренажер рекомендовано для застосування в цілях реабілітації для дітей з органічними порушеннями мозку, зокрема легкою та помірною олігофренією, синдромом Дауна та деменцією. Перш ніж розпочати застосування тренажеру варто проконсультуватися з дефектологом та неврологом. Оскільки різні форми та ступені органічного ураження мають різні компенсаторні можливості - програми занять на тренажері повинні складатися індивідуально і бути узгоджені з лікарем, психологом та дефектологом.
  • Тренажер можна застосовувати в корекційному процесі для дітей, які мають розлади аутичного спектру. Основним критерієм для рекомендації даного тренажеру є ступінь чутливості дитини, а саме гіпочутливість.
  • Тренажер рекомендовано для пацієнтів, які відновлюються після травм опорно-рухового апарату, але за індивідуальним призначенням.
  •  Устаткування застосовується підчас процесу корекції затримки психічного розвитку.
  •  Під спектр застосування обладнання потрапляють порушення слуху та мовлення.
  •  Тренажер може бути застосовано у процесі лікувальної фізкультури. Зокрема, це буде актуально при синдромі дефіциту уваги та гіперактивності та мінімальній мозковій дисфункції.
  •  Застосовувати обладнання можна і для дітей з нормативними показниками розвитку, як спосіб урізноманітнення занять фізкультурою.

Опис

Обіймально-стискаюча машина Сквізер є унікальним обладнанням, яке дозволяє розвивати не тільки фізичні, а і психологічні можливості дитини. Сквізер використовують фахівці під час терапії сенсорної інтеграції. Тренажер складається з основи, на якій розташовано дві пари валиків. Валики м’які та пружні. Мають яскраві кольори та гладку поверхню. Завдяки цьому слідкувати за чистотою обладнання дуже легко. Усі валики крутяться, це дозволяє дитині поринути у цей простір та відчути масажні рухи, які нагадують обійми. Валики підлаштовуються під форму тіла дитини при цьому створюючи комфортне напруження, якого не вистачає гіпочутливим дітям. Застосовувати обладнання можна, як компонент реабілітації, або як частину лікувальної фізкультури. Сквізер - це тей тренажер, без якого важко представити повноцінно облаштовану сенсорну кімнату. При цьому використання тренажера не обмежується спортивними заходами. Використання даного обладнання позитивно впливає на результативність корекційного процесу та допомагає психологу у роботі з дітьми, які мають зміщені пороги чутливості та потребують постійної розрядки.

 

 Рекомендації щодо застосування

  •  Перед кожним заняттям необхідно перевіряти надійність всіх кріплень і вже після розпочинати тренування з дитиною.
  •  Необхідно стежити за тим, аби обладнання було у чистоті.
  •  Дитина завжди повинна знаходитися під наглядом дорослих, коли перебуває у взаємодії з тренажером.
  •  Не можна застосовувати тренажер для дітей, які мають інфекційні хвороби, оскільки це збільшить ризик інфікування усіх малюків, які користуватимуться тренажером після них.
  •  Обладнання не можна застосовувати, якщо дитина гіперчутлива, або боїться замкненого простору.
  •  Приміщення повинно бути досить просторим, щоб дитина могла користуватись тренажером у зручній позиції.
  •  Застосування тренажеру повинно бути узгоджено з лікарем, психологом та батьками дитини. 

 Купити сквізер та більше дізнатись про облаштування сенсорної кімнати Ви можете у нашого менеджера.

      

Загальні
Матеріал Березова фанера вищого гатунку, ПВХ без фталатів, метал, первинний еластичний пінополіуретан.
Розмір 850х375х655.
Накази МОН
КЕКВ 22.10
Написати відгук
Примечание: HTML разметка не поддерживается! Используйте обычный текст.
    Плохо           Хорошо

Наказ МОН №271, Наказ МОН №414, ІРЦ Кабінет для вчителя ЛФК