Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Набір блискучої гігантської мозаїки

Артикул: f1393
Код: 10010051

  • 3246 грн
  • Без НДС: 3246 грн
* Вартість товару не включає вартість доставки та/або монтажу
Виробництво 3 тиж.
Для перегляду більш детальних характеристик,будь ласка, увійдіть у особистий кабінет або зареєструйтесь

* Характеристики та опис можуть змінюватися виробником без попередження

Розлади аутистичного спектру. Діти з діагнозом аутизм зазвичай мають порушення у сфері соціальної комунікації та майже не інтересуються усім, що їх оточує. Тобто дуже складно спрямувати увагу дитини на конкретні предмети або вправи. Така ситуація значно ускладнює навчальний процес та взагалі процес емоційного розвитку дитини. Відповідно до цього, дуже важливою виступає психолого-педагогічна корекція дитини з ранніх років. Чим раніше проведена комплексна діагностика та початок корекційної роботи, тим вище імовірність успішної підготовки дитини до навчання у загально навчальних або спеціалізованих (корекційних) школах.   

      

Одні з головних задач психолого-педагогічної корекції дітей з РАС є: розвиток пізнавальної діяльності; сенсорний розвиток; пропедевтика навчання дітей дошкільного віку (корекція специфічного недорозвинення сприйняття, моторики, уваги, мови: формування навичок образотворчої і творчої діяльності). 

 

 Відштовхуючись від вищевказаних задач психолого-педагогічної корекції,  набір блискучої мозаїки може бути корисним інструментом для їх виконання. Зазначимо ще й те, що зовнішній вигляд частин мозаїки, а саме перламутрове покриття, активніше привертає увагу дітей з аутизмом, ніж звичайні конструктори та мозаїки.  

 

Роздивимося більш конкретно використання набору блискучої мозаїки у рамках психолого-педагогічної корекції дітей з розладами аутистичного спектру:

 

  ·        Сенсорний розвиток дитини. По-перше, він відбувається під час звичайної стимуляції тактильної системи, коли дитина просто тримає у руках та обмацує мозаїку. Вона створена з м’якого матеріалу ЕВА, що дарує приємні відчуття при дотику. По-друге, за допомогою набору можна освоювати сенсорні еталони, такі як кольори та геометричні форми.

 

·        Розвиток пізнавальної діяльності. Сюди входить оволодіння необхідними навичками та уміннями та розвиток навичок відтворення і застосування отриманих знань. У нашому випадку це складання геометричних та інших фігур з частин та робота зі спеціалістом, який дає різноманітні завдання на відтворення тих чи інших форм за прикладом (приклади можуть бути зроблені як з того ж самого набору блискучої мозаїки, так і з інших матеріалів, що у такому випадку додатково розвиває здібності  наочно-дієвого та  наочно-образного мислення).

 ·        Розвиток дрібної моторики. У випадку дітей з розладами аутистичного спектру, дуже частою проблемою є затримка мовного розвитку. Особливості корекції цієї проблеми завжди передбачають паралельно з логопедичними та психокорекційними заняттями розвиток дрібної моторики. Це легко пояснюється тим, що в корі головного мозку людини, відділи, які відповідають за розвиток дрібної ручної та артикуляційної моторики, знаходяться дуже близько один до одного, так само між ними спостерігається тісний взаємозв'язок. Тобто, розвиваючи дрібну ручну моторику у дітей, ми тим самим стимулюємо розвиток мови. Отже вправи з маніпуляціями таким дидактичним обладнанням як мозаїка, стимулюють розвиток дрібної моторики. Усі ігри з використанням набору блискучої мозаїки, на щоб вони не були спрямовані, чи то на розвиток уваги, чи на розвиток сенсорних здібностей, у бідь-якому разі паралельно розвивають дрібну моторику рук дитини. 

                                                                        

 

Розумова відсталість.  Для розумової відсталості характерно порушення в інтелектуальній сфері, мовленнєвому розвитку, емоційно-вольової сфери особистості, і в моторному розвитку.  У дітей з розумовою відсталістю відсутнє абстрактне мислення, їм властива механічна пам'ять і ряд особливостей сприйняття. Завдяки регулярним сенсорним тренуванням (вправам що спрямовані на розвиток усіх сенсорних аналізаторів дитини), можна прискорити опрацювання сенсорної інформації, що вплине на відчуття і сприйняття людини шляхом впливу на механічне запам'ятовування. Відповідно до цього, психолого-педагогічні корекційні заняття відіграють мабуть одну з найважливіших ролей у розвитку дитини з відповідним діагнозом.

 

           Особливості відчуття і сприйняття дітей з олігофренією виступають в поєднанні з порушенням вищих психічних функцій. Це особливо негативно позначається на розвитку мислення. Тому необхідно застосовувати наочні приклади в навчальній роботі в поєднанні з тактильними властивостями демонстрованих предметів. Відповідно до цього, вправи з набором блискучої мозаїки, які є предметними і тактильними, сприяють розвитку відчуттів, сприйняття, допомагають коригувати чуттєву основу пізнання, за допомогою якої розумово відстала дитина опановує вищі форми логічного пізнання.

 

                                                               

 

Дитячий церебральний параліч. Для ДЦП характерні порушення рухової, довільної, м'язової активності, а також іноді може страждати інтелектуальна сфера, мова, емоційно-вольова сфера особистості, зір та слух. Що стосується інтелектуальної сфери, а точніше її розвитку, то такі вправи як збирання з частин цілої геометричної форми у довільному порядку або за прикладом спеціаліста, активно допомагають цьому процесу. Але більш корисним набір блискучої мозаїки для дітей з ДЦП виявляється через свій розмір та форму. Дитині з порушеннями рухової, довільної та м'язової активності легше справлятися з великогабаритними конструкторами та мозаїками, у такому випадку дитина може виконувати вправи самостійно, без допомоги спеціаліста, що додатково сприяє підвищенню самооцінки. 

                                                            

 

 

 

 

 

Загальні
Матеріал ЕВА, пластик, глітерна фарба.
Розмір Не менше 230х230 мм кожної фігури, товщина не менше 9 мм.
Склад 15 фігур різних за формою (коло, п’яти-, шести-, восьми- кутники, зірка) в шести різних кольорах та розділених на частини.
До набору входять 15 фігур, різних за формою та кольором, цілі та розділені на частини, мають блискуче покриття. Деталі мозаїки є стимульним матеріалом, мають різні кольори і форми, завдяки чому відбувається засвоєння сенсорних еталонів, по типу кольорової гами і форми. Завдяки значним розмірам мозаїку легко переміщати, при цьому відбувається розвиток когнітивних функцій і розуміння деталізації загальної картини.
Накази МОН
КЕКВ 22.10
Написати відгук
Примечание: HTML разметка не поддерживается! Используйте обычный текст.
    Плохо           Хорошо

Наказ МОН №271, Наказ МОН №414