Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Типовий перелік обладнання для початкових класів

  • ШКОЛА
  • Прайс

Сміливо використовуйте переваги сьогодення та змінюйте стандартне уявлення про шкільне заняття! Якісний і цікавий дидактичний матеріал перетворить шкільний урок у незабутню і захопливу подорож дорогою знань. У прайс-листі зібрано повний перелік дидактичного матеріалу для занять у початковій школі.

З нашим калькулятором Ви маєте змогу швидко підібрати необхідну дидактику для початкового класу за останніми вимогами НУШ. Для цього Вам потрібно лише передивитися запропоновані категорії, прибрати зайве та визначитися з кількістю.

0 грн. (0 товари, 0 штук)
Математична освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1867
Набір цифр, знаків та зразків каліграфічного письма цифр (демонстраційний)
108
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1869
Набір цифр, знаків та рахункових лінійок (роздатковий)
120
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1610
Набір цифр, знаків та лічильного матеріалу Ферма
1428
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1400
Набір для вивчення поняття розряду числа Драго
1062
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1879
Набір для вивчення поняття лічба кількісна та порядкова (демонтраційний і роздатковий на 30 учнів)
726
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1697
Демонстраційний набір моделей геометричних тіл та фігур (демонстраційний з вкладкою розгортки)
1854
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1399
Вивчення дробів Професор
510
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1411
Набір моделей геометричних тіл та фігур, 40 елементів, 10 фігур.
564
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1398
Набір для вивчення розряду числа Професор IQ 9999
450
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1478
Набір для вивчення складу числа (демонстраційний)
1530
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1502-1
Картки для усного рахунку із завданнями Рівень 1: до 100
156
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f3035
Набір м'яких геометричних тіл (6 шт)
864
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1226
Танграм Розумні пластинки
588
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f3033
Частки та дроби, геоборд
735
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1669
Дитячі ваги 3 в 1
1761
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1898
Набір лічильного матеріалу (муляжі фруктів, овочів, транспорту, тварин)
657
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1893
Магнітний набір для вивчення Часток та дробів
678
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1414
Модель механічного годинника (годинна, хвилинна, день-ніч) роздаткова
141
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f3034
Модель механічного годинника (годинна, хвилинна, ДЕНЬ-НІЧ) 30 см
705
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1902-1
Числова лінійка з картками від 0 до 100
462
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1907
Картки з завданнями для вивчення часу, роздаткові
570
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1010
Набір для навчання усному рахунку
168
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1191
З-Д Конструктор Кульки-прутики
1173
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1205
Конструктор Блоки гусениці
300
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1401
Терези з набором важків (демонстраційні)
1017
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1402
Демонстраційний набір магнітних цифр і знаків
354
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1403
Набір для вивчення чисел
219
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1404
Математичний планшет Юний математик
987
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1407
Дитяча геометрична фігура Куля з вкладками
327
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1417
Терези з набором важків
669
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1493
Набір моделей геометричних тіл (дерев'яні)
324
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1750
Математичний планшет Фантазуємо з резиночками
168
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1911
Комплект ігор для розвитку логіки та дрібної моторики
2502
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1870
Набір цифр (роздатковий)
290
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1875
Набір для вивчення поняття розряду числа у просторі
822
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1880
Демонстраційний набір моделей геометричних тіл та фігур (демонстраційний)
1854
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1884
Набір мірного посуду (пластиковий)
120
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1891
Танграм дерево
360
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1892
Танграм магнітний
450
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1894
Набір грошових знаків (роздатковий)
240
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1895
Набір грошових знаків та монет (роздатковий)
342
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1897
Набір лічильного матеріалу (дерево)
192
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1899
Абакус
294
Рекоменд.кіл-ть 15
0
f1901
Демонстраційний комплект вимірювальних приладів (лінійка 1м, 2 трикутники, циркуль, транспортир)
980
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1903
Секундомір
366
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1905
Модель механічного годинника, настінна (демонстраційна)
756
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1908
Набір годинників пісочних (1, 2, 5 хв)
120
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2053
Набір моделей геометричних тіл та фігур (дерев'яні)
864
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2054
Математичний планшет (геоборд)
300
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2057
Палички Кюїзенера
924
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2246-1
Віяло геометричні фігури та кольори
33
Рекоменд.кіл-ть 30
0
f2244
Рахункові палички Кюїзенера (к-кт 250 од.)
852
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f3027
Набір для вивчення рахунку "Веселі намистинки"
447
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f3028
Математичний набір лінійок та транспортирів
1293
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f3029
Набір геометричний Динамічна довжина
204
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f3038
Демонстраційний набір геометричних тіл (10 см)
1995
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2349
Магнітно-маркерний планшет для дітей
300
Рекоменд.кіл-ть 15
0
Природнича галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1928
Мікроскоп дитячий з набором для дослідів
2376
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1921
Телурій
1455
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1300
Демонстраційний набір Кругообіг води в природі
876
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1923
Магніт смуговий
277
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1937
Муляжі овочів
690
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1938
Муляжі фруктів
756
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1904
Термометр (внутрішній)
106
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1913
Дитяча карта світу
86
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1915
Фізична карта України з фіксатором
996
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1916
Адміністративна карта України з фіксатором
900
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1917
Комплект таблиць з природознавства відповідно до програмного матеріалу початкової школи
1234
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1918
Календар природи
73
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1919
Глобус, 26 см
607
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1922
Рулетка, 10м
252
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1924
Компас
48
Рекоменд.кіл-ть 15
0
f1925
Банка пластикова з кришкою
474
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1926
Ентомологічний сачок
42
Рекоменд.кіл-ть 15
0
f1927
Лупа шкільна
30
Рекоменд.кіл-ть 15
0
f1930
Гербарій Рослини природних зон України
1260
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1931
Гербарій Дикорослі рослини
735
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1932
Гербарій Культурні рослини
840
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1933
Корисні копалини
945
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1934
Колекція Мінерали та гірські породи (демонстраційна)
945
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1935
Колекція Насіння і плоди
630
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1936
Колекція Морське дно
945
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2047
Банка пластикова з кришкою-лупою
180
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2049
Рулетка, 5м
264
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f2051
Дитяча карта України
86
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2050
Гербарій Лікарські рослини
840
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2052
Термометр (зовнішній)
851
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2243
Глобус фізичний, 30см
1630
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f3037
Дитяча карта Сонячної системи
48
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f3313
Карта півкуль
420
Рекоменд.кіл-ть 1
0
Технологічна освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f2247
Набір для конструювання з різними способами з'єднання механізмів (з шестернями)
5226
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1941
Магнітний конструктор з різними способами з'єднання
3639
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1942
Технологічні карти (комплект таблиць)
607
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1943
Альбоми роздаткові
300
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1945
Посуд столовий для сервірування
156
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1946
Набір для догляду за кімнатними рослинами
204
Рекоменд.кіл-ть 7
0
Інформатична освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1948
Комплект таблиць з інформатики згідно програми початкової школи
607
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1949
Набір роздаткових планшетів клавіатури
72
Рекоменд.кіл-ть 15
0
f2339
Набір магнітів Дидактичні картки Інформатика
150
Рекоменд.кіл-ть 7
0
Соціальна та здоров'язбережна освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1826
М'які подушки 15шт
Оберіть варіант товару
3792
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1952
Комплект таблиць з основ здоров'я згідно програми початкової школи
627
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1751
Килимок-пазл
576
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1197
Мат Творчість , 9 панелей, кольоровий
3228
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2056-1
Віяло Англійські літери
33
Рекоменд.кіл-ть 30
0
Іншомовна освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1858
Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови на магнітах Абетка англійської мови (демонстраційний)
594
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1859
Наочно-дидактичний матеріал з англійської мови (роздатковий)
762
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1562
Набір дитячих букв Англійський алфавіт
288
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1860
Комплект таблиць до основних розділів граматичного матеріалу з англійської мови
270
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1861
Набори тематичних, сюжетних, предметних малюнків (картинок), відповідно до тем програмового матеріалу
402
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1864
Календар природи магнітний (англ.)
780
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1128
Дитячий набір для вивчення англійської мови English Box
4536
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1862
Словники
211
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1863
Карта Європи
1080
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1865
Комплект ігор для мовленнєвого розвитку
834
Рекоменд.кіл-ть 1
0
Мистецька освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1961
Набір магнітних нотних знаків з нотним станом
174
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1964
Ляльки для театральних ігор (сім'я, професії)
2478
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1348
Настільний театр Топотушки Казкові персонажі (18 персонажів у мішечку)
2280
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f2250
Ляльки для театральних ігор
2178
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1958
Камертон
684
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1962
Набір музичних інструментів (28 предметів)
5904
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1963
Набір музичних інструментів (20 предметів)
2262
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1346
Настільна ширма для лялькового театру
1044
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1017
Мольберт двосторонній крейдово-маркерний
1374
Рекоменд.кіл-ть 1
0
Мовно-літературна освітня галузь
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1850
Наочно-дидактичний матеріал з української мови (роздатковий)
732
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1851
Набір для навчання грамоти і читання
396
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1564
Набір дитячих букв Український алфавіт
294
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1127-1
Набір дидактичного матеріалу для вчителя Говоруша Українська
414
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1151
Набір Українська абетка на магнітах
324
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1852
Набір таблиць до основних розділів граматичного матеріалу з української мови та читання
684
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1853
Універсальний словник української мови
191
Рекоменд.кіл-ть 7
0
f1854
Портрети українських та зарубіжних письменників
240
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1855
Бібліотечка дитячої літератури
396
Рекоменд.кіл-ть 1
0
f1856
Набір настільних розвивальних ігор
756
Рекоменд.кіл-ть 1
0
0 грн. (0 товари, 0 штук)
Loading...

Матеріали для НУШ

Напрочуд важливим для успішного навчання є початковий етап адаптації в 1 класі. Та й загалом перший рік навчання у школі закладає основу для подальшого розвитку дітей. Саме тому необхідно створити сприятливе освітнє середовище, яке допоможе сформувати у дітей цікавість до систематичного навчання. Ключові підходи та методи роботи з першокласниками окреслено у наказі МОН № 923 від 20 серпня 2018 року "Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі".

Основними відмінностями НУШ є:

взаємодія та взаємопроникнення різних предметів і розгляд певної теми з усіх можливих сторін, що дозволяє уникнути дублювання інформації та сприймати об’єкт вивчення цілісно;

зміна ролі вчителя з єдиного джерела знань та передавача їх учням на провідника у світ знань, головна задача якого навчити дитину мислити, шукати потрібну інформацію, аналізувати, відрізняти правдиву інформацію від хибної та систематизувати її;

сучасні дидактичні матеріали, обладнання та меблі, які допомагають створити безпечний, зручний та цікавий навчальний простір. 

Матеріали  для 1 класу НУШ

Перші тижні навчання у школі присвячені знайомству, формуванню у колективі приязної та довірчої атмосфери, вміння та бажання висловлюватися і слухати одне одного, потягу до пізнання нового. Більше дізнатися про своїх однокласників можна під час проведення ранкових зустрічей завдяки коротким розповідям про свої захоплення, улюблене дозвілля, цікаві історії з життя тощо. Такі зустрічі рекомендується проводити, збираючи всіх учнів разом на відкритому просторі у кабінеті, наприклад, на килимі. Важливо у перші ж дні встановити сигнал для таких зборів класу. Допомогти у цьому може маленький дзвоник, який буде сповіщати, що всі мають зібратися разом у визначеному місці. 

Протягом першого місяця навчання буде доречно створити правила поведінки у класі. У сучасній школі учні розробляють правила спільно з вчителем. У такий спосіб кожна дитина відчуває свою причетність до них і це сприяє розвитку відповідальності за дотримання правил. Під час обговорення важливо донести до учнів, що правила скоріше регулюють потрібні дії, ніж забороняють небажану поведінку. Узгоджені правила вчитель записує або друкує на великих аркушах паперу та вивішує на стіні кабінету, щоб їх було добре видно. 

Як бачимо, для реалізації нових принципів навчання оснащення 1 класу НУШ має включати в себе: магнітну або коркову дошку, великі аркуші паперу та яскраві різнокольорові маркери. Такі матеріали НУШ стануть в пригоді й при записуванні щоденних новин класу, бо аркуші можна зберігати, скріплювати й таким чином створювати історію класу. Для учнів такі дії свідчитимуть про їхню важливість і дадуть можливість відстежити розвиток як класу в цілому, так і окремих учнів. Наявність у класі згаданої канцелярії допоможе і при застосуванні в процесі навчання моделей "Щоденні 5" або "Щоденні 3" та у створенні "Я-схеми" із прикладами бажаної поведінки. У цих випадках також більш доречно застосовувати для написання аркуші паперу, а не маркерну дошку. Адже "Я-схеми" можна буде зберігати протягом навчального року та за потреби звертатися до них для повторення певних моделей поведінки.

Щоб вивчення дисциплін було плідним, потрібно мати в розпорядженні сукупність матеріалів для НУШ. МОН рекомендує виділити окреме місце для створення осередків читання і письма, природознавства, математики, мистецтва. І у цих центрах розміщувати потрібні для навчання матеріали. При цьому організацію освітнього простору варто продумати спільно з дітьми. Вчитель знайомить дітей з усіма наявними предметами, які будуть використовуватися на уроках, та сферами їх застосування. Дуже добре, якщо учні будуть приймати активну участь у представленні навчальних матеріалів. Далі вчитель разом з дітьми вирішують у якому центрі найбільш доречно розмістити кожен предмет. Щоб в подальшому полегшити першокласникам пошук того чи іншого об’єкту, бажано прикріпити аркуш із зображенням та назвою кожного предмету в місці його зберігання. Такий підхід допоможе дітям, які ще не вміють читати, опанувати техніку читання цілими словами, адже учні будуть асоціювати малюнки з вказаними поруч словами. 

Список необхідних матеріалів НУШ

Список потрібних матеріалів НУШ може містити такі предмети:
книги, плакати, вірші, написані на великих аркушах паперу, письмове приладдя (олівці, маркери, фломастери), папір, клей і липку стрічку, діркопробивач і мотузки, фізичні та тематичні географічні карти, глобус, комп’ютер і навушники для осередку читання і письма;
матеріали для лічби (палички, муляжі, кубики і т.д.), доміно, пазли, лінійки, терези, годинники, вимірювальні чаші, моделі геометричних тіл, головоломки та різноманітні ігри для осередку математики;
кімнатні рослини, довідкову літературу з природознавства, магніти, збільшувальне скло, ваги, термометр, колекцію мінералів, календар спостереження для осередку природознавства;
папір, фарби, пензлі, глину чи пластилін, старі журнали, мольберт, ножиці для осередку мистецтва. 
Варто зазначити, що деякі предмети підходять для розміщення у двох осередках. Наприклад, глобус та карти можна розташувати як у центрі природознавства, так і в центрі читання та письма. Важливо прийняти таке рішення всім колективом, з попереднім обговоренням та аргументацією. Адже така дискусія дає можливість дітям сформувати та висловити свою думку, обґрунтувати її, вислухати інших дітей та прийняти спільне рішення. Тож навіть на етапі створення навчального середовища допоміжні матеріали сприяють формуванню важливих у повсякденному житті навичок. 
Оснащення 1 класу НУШ може відбуватися поступово. Коли діти будуть добре орієнтуватися у розміщенні навчальних матеріалів, вчитель може доповнити вже наявні матеріали новими. До такого переліку належать книги, указки для вказування на слова, великі подушки для зручного індивідуального розглядання книжок, додаткове приладдя для письма (крейда, ручки тощо), степлери, словники, картки зі словами. До центру природознавства можна додати мікроскоп, компас і матеріали для вивчення конкретної теми. Доволі поширена практика вибору вже готового комплекту матеріалів з певної теми НУШ. Це дозволяє зберегти єдиний стиль подачі матеріалу та економить час на підбір розрізнених елементів. Скажімо, при вивченні листяних дерев і кущів можна поповнити осередок природознавства набором карток з їхнім зображенням, енциклопедією про дерева та кущі, опалим і висушеним листям з різних дерев тощо. Центр мистецтва можна доповнювати репродукціями відомих картин, набором музичних інструментів, муляжами овочів чи фруктів, зразками витинанок, пальчиковим ляльковим театром тощо. 
Зручно, що кожен вчитель має змогу самостійно визначити список потрібних йому матеріалів для досягнення необхідних результатів навчання. При виборі навчальних матеріалів можна ознайомитися з рекомендаціями МОН, які представлені у наказі №137 від 13.02.2018 "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи". 
Необхідно враховувати, що для мотивації учнів потрібно, аби наявні матеріали були простими для використання незалежно від навичок і досвіду учнів. А оскільки НУШ впроваджує принцип інклюзивності освіти, матеріали для навчання мають підбиратися з врахуванням потреб всіх дітей у класі, зокрема і тих, які мають певні функціональні порушення. 
Навчальні матеріали також мають допомогти учням сприймати різноманітність нашого світу. Вони повинні навчити дітей сприймати людей неупереджено незалежно від кольору шкіри, статі чи релігійних вподобань. Важливим є зображення осіб з різними можливостями у соціально-активних ролях. Зокрема, йдеться про зайнятих цікавими заняттями людей похилого віку та людей з інвалідністю. Чи  жінок та чоловіків різних професій, які на перший погляд асоціюються з певною статтю. Такий підхід допоможе сформувати позитивне сприйняття багатоманітності світу у дітей та у майбутньому зменшити прояви дискримінації.
Як бачимо, грамотно підібрані навчальні матеріали можуть стати чудовим інструментарієм для досягнення відмінних результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти.