Курс «Від соціальної до освітньої інклюзії – умови організації та практика використання»

Розроблено відповідно до актуальних вимог освітян та психологів. Під час курсу буде висвітлено та проаналізовано ряд інклюзивних технологій, сучасні методи включення, сценарії та практичні вправи для організації інклюзивних занять. Мета курсу – ознайомитись з технологіями та інструментарієм психолого-педагогічного супроводу дитини в умовах інклюзивного середовища.

Курс буде цікавий психологам, вчителям початкових класів, корекційним педагогам, дефектологам.

Курс БЕЗКОШТОВНИЙ. Після проходження курсу ви отримуєте сертифікат державного зразку. Курс розраховано на 1 кредит ECTS (30 годин)

Цей курс створено за підтримки компанії Vema Kids та Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Формат: онлайн.

Курс семінарів буде проходити щочетверга о 16:00,
до кінця 2020 року
Після проходження курсу Ви отримаєте диплом про проходження курсу
від ТОВ Вема Кідс та Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

За підтримки


компанії Vema Kids– обладнання для шкіл та центрів реабілітації
Гуральчук
Гліб Ярославович,
директор компанії Vema Kids
Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Войцехівський
Михайло Федорович,
директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент

Теми семінарів


  • МОДУЛЬ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД – ВІД СОЦІАЛЬНОЇ ДО ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ.
    • Організація творчої діяльності, як засіб адаптації дітей з особливими педагогічними потребами: практика використання.
    • Профорієнтація дітей з особливими освітніми потребами: як організувати та реалізувати на практиці.
    • Соціокультурна адаптація учнів з особливими освітніми потребами: від рекомендацій до аналізу практичного досвіду.
    • Нормативно-правова база – аналіз документації та законів про освіту. Частина 1.
  • МОДУЛЬ 2. ІНКЛЮЗІЯ ОНЛАйН. РЕКОМЕНДАЦІї ТА ТЕХНОЛОГІї ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІї РОЗВИВАЮЧОГО ПРОСТОРУ:
    • Використання IT-технологій для успішного розвитку і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
    • Особливості професійної орієнтації особистості з обмеженими можливостями здоров'я в цифровому освітньому просторі.
    • Безперервність психолого-педагогічного супроводу як умова інклюзивного навчання.
    • Нормативно-правова база – аналіз документації та законів про освіту. Частина 2.
  • МОДУЛЬ 3. БЛОК 3 «ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНИХ ПРАКТИК»
    • Організація групової роботи в умовах інклюзивного навчання: вправи та сценарії занять.
    • Протидія емоційному вигоранню: рекомендації психолога.
    • Аутистичний спектр: підтримка сімей, організація навчання, корекційна робота.
    • Зв'язок сенсорної і когнітивної терапії в освітньому середовищі: організація та протипоказання.

Спікер


МУРАВСЬКА
Юлія Вікторівна
– клінічний психолог, методист Vema Kids,
співавтор та спікер курсу.

Залишити заявку