Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Комплект ігор для мовленнєвого розвитку

Артикул: f1865
Код: 1

  • 834 грн
  • Без НДС: 834 грн
* Вартість товару не включає вартість доставки та/або монтажу
Виробництво 3 тиж.
Для перегляду більш детальних характеристик,будь ласка, увійдіть у особистий кабінет або зареєструйтесь

*Характеристики та опис можуть змінюватися виробником без попередження

До набору входить:

Набір-пазли для вивчення англійської мови Частини тіла – це тематичний багатофункціональний набір, який використовують на уроках англійської мови в початковій школі. Завдяки своїй цікавій комплектації дані пазли добре тренують та розвивають дрібну та велику моторику. Такий роздатковий матеріал здатний бездоганно впливати на дитячу пам’ять. 

Гра в питання Настільна гра для вивчення англійської мови -настільна гра з вивчення англійської лексики. Мета гри: першим дійти до фінішу й зібрати якнайбільше карток з правильними відповідями. Дійшовши до фінішу, гравці отримують бали. Переможцем стає той, хто набере найбільшу кількість балів. Картки двосторонні, надруковані на міцному картоні, з гарними яскравими зображеннями.
До набору входять: поле для гри, 4 фішки, кубик, 24 картки «What is it?», 24 картки «What color is it?», 24 картки «How many?».

Гра Вивчаємо слова для вивчення англійської лексики - мета гри: першим прийти на фініш, продемонструвавши знання англійських слів. Картки двосторонні, надруковані на міцному картоні, з гарними яскравими зображеннями. До набору входять: поле для гри, 4 фішки, кубик, 72 картки для вивчення слів: природа, кольори, цифри, предмети.

Загальні
Матеріал Цупкий ламінований картон
Розмір Товщина не менше 2 мм.
Склад До набору входять пазли на яких надруковано частини тіла та відповідні слова.
Також до набору входять ігри для вивчення англійської мови, що складаються з: 2 поля для гри, 8 фішок, 2 кубики, 144 картки.
Накази МОН
КЕКВ 22.10
Написати відгук
Примечание: HTML разметка не поддерживается! Используйте обычный текст.
    Плохо           Хорошо

Наказ МОН №271, Наказ МОН №414