Кабінети

ЗОНУВАННЯ КЛАСІВ


Концепція нової української школи є унікальним освітнім проектом України, адже тут учень - це перш за все особистість, для якої необхідно створити найкращі умови не тільки у навчанні, а й для власного саморозвитку та реалізації. Шкільний простір чи не найбільше впливає на мотивацію та успішність учнів. Саме тому концепція організації навчального простору є задачею № 1 для шкіл всього світу. НУШ рекомендує зонувати класне приміщення на кілька тематичних осередків, кожен з яких покликаний вирішити ряд задач.

Комплект дошок з роликовою системою

Шафа велика розпашна

Комплект Модерн та стілець ортопедичний

Шафа для зберігання одягу та взуття

Освітній простір

Осередок для навчання та науково-дослідної роботи

Шафа для зберігання речей учня

Стіл керівника з кабельними вводами

Інтерактивна проекція на підлогу "Чарівний килим"

Стелажі, наскрізні 170х40х120 см

Сенсорна гойдалка Гніздо-крапля

Світлова бульбашкова колона Vema Tube d-150 мм висота 1500мм

Стелаж Напівпрозорий

Зона відпочинку

Рекреаційна зона призначена для спілкування та релаксації

Бізіборд Тунель

Стілець "Малятко"

Ігрова зона

Місце для ігор, де гармонійно розміщуються цікаві конструктори, лего та настільні ігри

Модульний органайзер з грифільною дошкою на колесах

Стіл дитячий 5-кутний, середній

Стілець Трилисник

Куточок живої природи і зона творчості

Творчий осередок

Коли творчий куточок стає справжньою мрією! Коли власна мрія втілюється у кожному створеному виробі.

Книжкова полиця Мапа України

Читальний куточок

Повсякчасний доступ до цікавих книг у класі

Одноповерхнева магнітно-маркерна дошка (біла) 90х60см

Навчальний інтерактивний комплекс SYNERGY

Стінка для зберігання дидактичних матеріалів

Ноутбук вчителя S2

Осередок вчителя

Практичний стіл, шафи, тумби і полиці для дидактичних матеріалів – необхідні меблі для осередку вчителя

Варіанти планування


Варіанти планування та реалізовані проекти
шкільних просторів від «Фактор розвитку»
  • Школа №47, м. Маріуполь

  • Школа №23, м. Київ

  • Гімназія №27, м. Київ

Рекомендовані товари


Понад 2000 товарів для оформлення шкільних просторів

Нова українська школа (НУШ) передбачає сучасний підхід до оформлення кожного класу. Новий освітній простір – це кабінет, поділений на тематичні осередки. Облаштування класів відіграє вагому роль у сприйнятті учнями навчального процесу. З допомогою шкільного інтер'єру можна як ненав’язливо спонукати учнів до пізнавальної діяльності, так і сформувати абсолютно несприятливу для навчання атмосферу. Зонування класу дозволяє створити оптимальні умови для кожного виду діяльності. Тож освітній простір НУШ покликаний заохотити дітей розвиватися.

Класна кімната для 1 класу НУШ згідно рекомендацій МОН має містити такі тематичні зони:

- Освітній простір

- Зону відпочинку

- Осередок вчителя

- Зону творчості

- Читальний куточок

- Ігрову зону

Вдало організований простір у класі створює позитивну атмосферу, яка налаштовує школярів на продуктивну діяльність. Крім цього, оновлені вимоги до облаштування шкільних приміщень формують практичне і зручне для навчання середовище. Підхід НУШ до формування навчального простору базується на поєднанні принципів стабільності та гнучкості. Стабільність виявляється у незмінності основних підходів до навчання, єдності та системності цього процесу з прогнозованим результатом. Гнучкість дає можливість коригувати форми роботи, змінювати освітній простір і впроваджувати у нього нові розробки при збереженні базових принципів.

Оформлення класу початкової школи повинно проводитися з дотриманням балансу між стабільністю та гнучкістю, а також враховувати наявні ресурси. Частина тематичних осередків розміщується в класі стаціонарно. Здебільшого мова йде про осередок вчителя та певні складові освітнього простору: шкільну дошку та великі шафи для навчальних матеріалів. Водночас одним з критеріїв вибору сучасних шкільних меблів є їхня мобільність. Ця характеристика дозволяє швидко та легко змінити розташування меблів у класі й таким чином трансформувати навчальну зону в зону творчості або відпочинку.

Освітній простір НУШ, окрім вже згаданих шкільної дошки та шаф для дидактичних матеріалів, містить робочі місця для учнів. Вимоги до умеблювання передбачають, що кожна класна кімната для 1 класу НУШ буде укомплектована одномісними партами для учнів. Парти можуть бути різної форми та кольорів. Однак всі вони повинні бути безпечними, ергономічними та зручними. Оновлені норми також регулюють обов’язкове заокруглення кутів і максимально допустиму вагу дитячих меблів: до 10 кг для парт і до 4 кг для стільців. У нас ви знайдете широкий вибір моделей парт і стільців.

Необхідною для парт і стільців у школі є можливість регулювати їхню висоту. Така особливість дозволяє забезпечити оптимальні умови для збереження та формування правильної постави у дітей. До того ж, зміна висоти парт і стільців дає змогу використовувати їх тривалий час без втрати комфортності для учнів. Важливою властивістю всіх шкільних меблів є їхня міцність і довговічність. Зокрема для парт і дитячих стільців регламентовано 2 роки мінімального гарантійного терміну. Для шкільних дощок строк служби має бути ще більшим. Асортимент сучасних дощок для школи дозволяє підібрати для кожного кабінету найкращий варіант за типом, розміром і вартістю.

Меблі для зберігання навчальних матеріалів також радують різноманіттям. Вони можуть бути стаціонарними та мобільними, закритими і відкритими, об’ємними та компактними. Для кожного класу такі меблі слід обирати, зважаючи на освітні потреби. Наприклад, оформлення 1 класу Нової української школи мусить забезпечити учням вільний доступ до ряду навчальних матеріалів. Для цієї мети знадобляться стелажі, полиці або відкриті органайзери.

Зона відпочинку здебільшого формується шляхом трансформації освітнього простору. Хоча дуже добре, якщо площа класу дозволяє оформити стаціонарний простір для відпочинку. Адже осередок для відпочинку передбачає поєднання можливостей для релаксації та спілкування. Основою зони відпочинку може бути килим та м'які пуфи для сидіння. Чудово доповнять цю зону безкаркасні крісла-мішки або м'які модулі. Вони сприятимуть створенню неформальної атмосфери й допоможуть дітям легше перейти до іншого виду діяльності.

За наявності достатньої кількості місця можна розмістити у класі невеликий диван. Він буде зручним місцем як для усамітнення, так і для спілкування декількох дітей. Гарним способом відпочити від уроку буде можливість погойдатися на сенсорній гойдалці або походити по масажному килимку. Позитивний вплив на дітей матиме споглядання світлової бульбашкової колони, лавової лампи чи руху рибок в акваріумі. Власне, будь-яка спокійна діяльність, спрямована на відновлення сил та заспокоєння нервової системи, буде доречною в зоні відпочинку.

Чудовим варіантом психологічного розвантаження буде сухий каркасний басейн. Однак не завжди розміри класів дозволяють розмістити його у кожному кабінеті. Наповненість та комплектація класів меблями і допоміжним обладнанням у кожній школі відбувається з врахуванням наявних ресурсів. Зазвичай найліпші індивідуальні рішення можуть запропонувати спеціалісти, які мають відповідний досвід планування шкільних приміщень. У нас ви знайдете вже готові ідеї оформлення класу НУШ, зокрема і для зони відпочинку.

Як вже згадувалося, осередок вчителя НУШ здебільшого розміщується стаціонарно. З робочого місця викладача має бути добре видно весь клас. Осередок вчителя повинен містити робочий стіл, стілець, шафу чи тумбу для особистих речей і меблі для зберігання поточного дидактичного матеріалу. Меблі для вчителя, як і інші шкільні меблі, мають бути безпечними, зручними та привабливими. Зовнішній вигляд цих меблів повинен вдало доповнювати решту простору класу й бути органічною частиною інтер'єру приміщення.

Передбачається, що для ефективної роботи необхідно забезпечити кожного вчителя персональним ноутбуком чи комп'ютером. Крім того, вже доволі поширеним є використання в закладах освіти інтерактивних і мультимедійних дощок. Ще одним популярним варіантом для отримання широкоекранного зображення є використання проектора. Залучення до шкільного процесу навчання сучасних технічних засобів дозволяє поліпшити якість освіти. Застосування на уроках навчальних відео матеріалів дасть змогу урізноманітнити заняття. А робота з інтерактивною дошкою впливає на більшу кількість чуттів учнів й завдяки цьому спрощує сприйняття та запам’ятовування інформації.

Напрочуд важливо, аби робоче місце вчителя було функціональним. Для цього потрібно не лише придбати якісні меблі та техніку, але й вдало розмістити їх. Успішна організація робочого простору педагога відіграє значну роль у ефективності навчання. Тож це питання має бути вирішено належним чином.

Кожна класна кімната для 1 класу НУШ має містити осередок для творчості. Ця зона може не бути стаціонарною. Адже її легко організувати з допомогою сучасних мобільних парт. При цьому парти можна поставити впритул, щоб створити умови для колективної роботи, а можна розташувати столи на відстані для індивідуальної діяльності. Вибір форми роботи залежить від задач, які потрібно вирішити.

Творчий простір передбачає наявність певних матеріалів. Дітям для розвитку творчих здібностей потрібні:

- фарби, кольорові олівці та аркуші для малювання

- ножиці, клей, старі журнали, кольоровий папір та картон для аплікацій

- пластилін або глина для ліплення

Загальноприйняті матеріали для творчості в кожному класі слід доповнити згідно з вподобаннями учнів. До вищевказаного переліку можна додати кольорові нитки та бісер для плетіння, конструктори з фанери різної тематики, трафарети і різнокольорові гелеві ручки для створення орнаментів тощо. До творчої діяльності також належать складання віршів та оповідань.

З метою збагатити дитячі уявлення про культуру, доцільно проводити тематичні творчі заняття. Скажімо, на початку зими можна приділити час виготовленню витинанок, сніжинок та новорічних гірлянд. Напередодні Великодня доречно познайомити учнів з мистецтвом писанкарства. Відповідно, для цього знадобляться писачки, віск, барвники та яйця для розпису. Якщо наприкінці навчального року домовитися з дітьми та їхніми батьками про збір квітів і листя, восени можна створити чудові картини з засушених рослин.

Здійснюючи оформлення класу початкової школи, слід передбачити місце для творчих робіт учнів. Освітній простір НУШ має містити полиці чи дошки для розміщення виставки дитячих витворів. Розташувати дитячу виставку можна поруч з читацьким куточком.

Наявність у кожному класі вільного доступу до бібліотечки спонукатиме дітей до читання. Куточок читача потребує доволі мало місця. Адже книги можна компактно розташувати на настінних полицях або у відкритих шафах. Чудово, якщо є можливість розмістити поруч диван для читання. Однак у класах з невеликою площею діти можуть читати, сидячи за партами, або ж зручно розташуватися на дивані, пуфах чи у кріслах в зоні відпочинку. Нова українська школа рекомендує використовувати для оформлення класу універсальні та функціональні меблі. Такий підхід дозволить оптимально організувати новий освітній простір, а також уникнути захаращеності приміщень та зайвих витрат.

При плануванні простору класної кімнати для 1 класу НУШ варто виділити місце для ігор. Дуже добре, аби ігрова зона в класі містила зручні компактні столики. Неподалік ігрового осередку необхідно покласти настільні ігри. Відмінними варіантами цікавого та корисного дозвілля будуть різноманітні конструктори, головоломки, лото, доміно, пазли тощо. Такі ігри допоможуть розвинути логічне мислення, математичні та конструкторські здібності дітей.

Ігровий матеріал для оформлення ігрової зони класу початкової школи слід розташовувати на відкритих полицях. Окрім настільних ігор, в класі має бути присутній певний інвентар для рухливих ігор. Можливість безперешкодно взяти ігри в класі під час перерв між уроками позитивно позначиться на загальному розвитку учнів. Зокрема, створення умов для вільного вибору дозвілля сприятиме зростанню рівня соціалізації та комунікативних навичок.

Найважливішим при формуванні освітнього простору НУШ є розуміння принципів, на яких ґрунтується сучасна педагогіка. Адже при формальному підході можна створити всі зазначені осередки і не використовувати їх за призначенням. В такому випадку ідея зонування класу не принесе бажаного ефекту. Проте, усвідомлюючи мету трансформації класного простору та повною мірою використовуючи його можливості, можна отримати неймовірно високі результати навчання.

Сприйняття меблів та усіх навчальних матеріалів у класі як дієвого інструменту для різнобічного розвитку учнів сприятиме вдалому облаштуванню кабінету. Цілісне уявлення про освітній простір дасть змогу гармонійно поєднати окремі його компоненти. До того ж, бачення загальної картини допоможе генерувати ідеї для оформлення класу НУШ.

На нашому сайті ви легко знайдете усі необхідні меблі та допоміжні матеріали для облаштування функціонального, ефективного та привабливого освітнього простору. Наші менеджери допоможуть обрати найліпші для ваших задач моделі парт, дощок, шаф тощо. Оформлення замовлення відбувається швидко та просто. Крім того, ми здійснюємо доставку по всій території України й готові надати вам специфікацію для тендеру.