
Кабінет ЛФК
- ІРЦ
- 240 000
Калькулятор - це спеціальний інструмент, який створений для легкого опрацювання та створення Вашого індивідуального замовлення. Обирайте потрібну Вам кількість або прибирайте зайве, не витрачаючи багато часу.
Обираючи обладнання спеціально для вашого закладу, важливо брати до уваги з якими саме нозологіями ви працюєте, яких дітей у вас найбільше та які методики ЛФК ви використовуєте у своїй практиці. А далі, маючи вже все потрібне устаткування, вам потрібна лише ваша фантазія, аби постійно зацікавлювати дитину новими вправами и іграми.
Артикул | Фото | Найменування | Опцii | Цiна,грн | Кiлькiсть | Сума,грн |
---|---|---|---|---|---|---|
f1509 |
![]() |
19848 | 19848 | |||
f1995 |
![]() |
7920 | 7920 | |||
f1738 |
![]() |
6774 | 6774 | |||
f1635 |
![]() |
11292 | 11292 | |||
f1291 |
![]() |
6228 | 6228 | |||
f1285 |
![]() |
2868 | 2868 | |||
f1045 |
![]() |
10812 | 21624 | |||
f1459 |
![]() |
7680 | 7680 | |||
f1189 |
![]() |
20634 | 20634 | |||
f1012 |
![]() |
1437 | 2874 | |||
f1020 |
![]() |
2934 | 5868 | |||
f1050 |
![]() |
726 | 726 | |||
f1994 |
![]() |
1134 | 1134 | |||
f1338 |
![]() |
4374 | 4374 | |||
f1263 |
![]() |
2466 | 2466 | |||
f1065 |
![]() |
7959 | 23877 | |||
f2306 |
![]() |
102 | 510 | |||
f1070 |
![]() |
5505 | 5505 | |||
f1080 |
![]() |
3954 | 3954 | |||
f1078-1 |
![]() |
774 | 774 | |||
f1420 |
![]() |
2220 | 2220 | |||
f1795 |
![]() |
2304 | 11520 | |||
f1751 |
![]() |
576 | 1728 | |||
f1320 |
![]() |
66 | 660 |

Вже від самого поняття “Лікувальна фізкультура” стає зрозуміло, що це приміщення не просто для уроків фізкультури або дитячого фітнесу. Головна задача цього приміщення, особливо коли воно перебуває на базі ІРЦ, це звичайно реабілітація. Саме тому, обладнувати потрібно цей кабінет за всіма найважливішими критеріями, як наприклад, модульність, а саме коли спеціаліст може відповідно до індивідуальних потреб дитини змінювати завдання та ступінь тяжкості роботи з окремим обладнанням, і звичайно, не менш важливий критерій - це безпека. Безпека це навіть найперший та найголовніший критерій! Питання безпеки не тільки важливе для правильної реабілітації дитини, а й для полегшення роботи спеціалістів, що працюють з цією дитиною.
Дошка Євмінова, гімнастичні кільця, еспандери, велотренажери та бігові доріжки, музичні м’ячі, обручі, педальні тренажери - це навіть не повний список того, що має з’явитися у навчальних закладах для реабілітації та фізичного розвитку дітей.
Варто зазначити, що кошти на обладнання надаються у рамках субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 року N 88.
Реабілітація фізичних порушень в Україні з’явилася порівняно недавно. У 1854 році в університеті святого Володимира виходить у світ праця: “Про значення гімнастики у житті людини і народів”. Тут спеціалісти розглядають можливості для поліпшення здоров’я через виконання фізичних вправ.
Лікувальна фізкультура, як дієвий метод корекції отримала своїх прихильників серед медиків на початку ХХ сторіччя. Саме тоді у Харкові починають досліджувати користь лікувальної гімнастики на волонтерах, які мали виробничі та військові травми. Всього у дослідженні взяло участь 3892 хворих. Протягом 1910-1916 років була напрацьована програма по фізичній реабілітації дітей і відкрито перший центр, де фізкультура мала значне місце для всіх вихованців.
Реабілітолог, як професія, користується попитом після Другої світової війни.
Сьогодні відновлення здоров’я та працездатності не можливо уявити без виконання спеціальних вправ. Реабілітація рекомендована при захворюванні ОРА, ураженнях мозку та ЦНС, психічній інклюзії.
Навіть при таких захворюваннях, як аутизм, рекомендовані фізичні вправи. Цікаво, що ЛФК, масажі та вправи на гімнастичному обладнанні, лікарі рекомендують проходити дітям навіть з початковою стадією сколіозу. При плановому обстеженні, педіатри у половині випадів рекомендують проходити профілактику порушень постави у дитини. Інші фізичні порушення, коригуються в залежності від ступеня важкості.
Для того, щоб у навчальних закладах процес реабілітації став ефективним і у ДНЗ, був виданих 273 квітня 2018 року наказ МОН “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти”.