Мінімальна сума замовлення на сайті - 2000грн

Інклюзивний кабінет для ДНЗ "Інтерактивний"

Відповідно до вимог Міністерства освіти і науки (наказ № 423) було складено зручний калькулятор із необхідними товарами для інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Тут Ви можете переглянути повний перелік інклюзивних товарів, обрати необхідну продукцію та визначитись із її кількістю й швидко оформити замовлення! В калькуляторі зібрані розвиваючі ігри, дидактика, необхідне обладнання для дітей та педагогів. Наші калькулятори значно спрощують процес пошуку необхідної продукції для швидких закупівель.

0 грн. (0 товари, 0 штук)
Обладнання для забезпечення корекції ігрової діяльності
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1789-12
Шнурівка для дітей Машина
258
258
f1244-4
Шнурівка для дітей об'ємна "Ключик"
192
192
f1789-23
Шнурівка для дітей Потяг
144
144
f3694
Шнурівка для дітей об'ємна Намисто кольорове
356
356
f1789-7
Шнурівка для дітей Листочок
144
144
f1789-9
Шнурівка для дітей Верблюд
120
120
f1789-10
Шнурівка для дітей Геометричні форми
138
138
f1789-22
Шнурівка для дітей Гудзик з голкою мал.
132
132
f1789-17
Шнурівка для дітей Квітка
144
144
f1247
Іграшка шнурівка Ручки-Пальчики
270
270
f1309
Набір для творчості Печиво
264
264
f1711-5
Гумовий рахунковий матеріал Фрукти-ягоди
9
9
f2165
Набір Фрукти-овочі 24 шт.
84
84
f1937
Муляжі овочів
690
690
f3369
Конструктор Будівельник Міні
4986
4986
f2118
Міські жителі LEGO SYSTEM
2736
2736
f2109
Міське життя LEGO SYSTEM
10632
10632
f1486
Дидактична іграшка Крокодил
2070
2070
f1243
Гра Рибалка
2187
2187
f2306
Дитяча скакалка
102
102
f1793
Дидактична книга для найменших
1044
3132
f1342
Набір для малювання пальцями
585
Рекоменд.кіл-ть для кожної дитини
0
f1963
Набір музичних інструментів (20 предметів)
2262
2262
f1244-6
Шнурівка для дітей об'ємна Яблуко
174
174
f1457
Бізіборд Пазл-кубики
2490
2490
f3379
М'які кубики "Склади малюнок"
6426
6426
Сенсорні порушення (діти з вадами слуху)
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1756-23
Тематичні фотоілюстраціі Тварини свійські з дитинчатами
24
24
f1756-30
Тематичні фотоілюстраціі Творча активність і карнавальні костюми
24
24
f1756-33
Тематичні фотоілюстраціі Фрукти
24
24
f1756-9
Тематичні фотоілюстраціі Інструменти
24
24
f1756-13
Тематичні фотоілюстраціі Будівельні матеріали
24
24
f1756-4
Тематичні фотоілюстраціі Геометричні фігури і тіла
24
24
f1756-11
Тематичні фотоілюстраціі Комахи
24
24
f1756-32
Тематичні фотоілюстраціі Космос
24
24
f1756-12
Тематичні фотоілюстраціі Професії
24
24
f1153
Набір для читання Віконця
96
Рекоменд.кіл-ть для кожної дитини
0
f1929
Збільшувальне дзеркало на підставці
486
1458
f1355
Чарівна лампочка Вема
276
552
f1158
Світловий проектор Mathmos
6156
6156
f2024
ЛАВА-лампа
894
894
f1203
Конструктор Тактильний куб
6396
6396
f1098
Альбом, що розмовляє А5
2472
2472
Корекція когнітивної сфери
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1756
Тематичні фотоілюстраціі в асортименті
24
24
f1756-16
Тематичні фотоілюстраціі Емоції
24
24
f1756-28
Тематичні фотоілюстраціі Життя тварин
24
24
f1756-15
Тематичні фотоілюстраціі Тілобудова людини і засоби гігієни
24
24
f1756-3
Тематичні фотоілюстраціі Водяні мешканці
24
24
f1756-6
Тематичні фотоілюстраціі Дикі звірі та їх дітки
24
24
f1756-26
Тематичні фотоілюстраціі Посуд
24
24
f1756-2
Тематичні фотоілюстраціі Взаємодія людини
24
24
f1756-29
Тематичні фотоілюстраціі Лікарські рослини
24
24
f1756-25
Тематичні фотоілюстраціі Одяг, взуття
24
24
f1756-21
Тематичні фотоілюстраціі Побутові прилади
24
24
f1756-34
Тематичні фотоілюстраціі Продукти
24
24
f1732
Дитяча мозаїка Геометрика 4 фігури
486
486
f1222
Настільна гра Знайди пару
231
231
f3652
Альбом завдань для Склади візерунок
108
108
f2046
Картки для візуальної комунікації (великий набір)
2742
2742
Корекція мовленнєвої сфери дитини
0 грн. (0 товар, 0 штуки)
Артикул Фото Найменування Опцii Цiна,грн Кiлькiсть Сума,грн
f1102
Набір вібраційного ротового моторного інструменту мандрівники з насадками-зубастиками
3270
3270
f1038
Насадка для вібраційного ротового моторного інструменту ARK's Popette Tip
480
480
f1110
Насадка для вібраційного ротового моторного інструменту ARK's Textured Bite-n-Chew Tip XL
360
360
f1101
Насадки для вібраційного ротового моторного інструменту (10 штук з чохлом)
3360
3360
f1096
Логопедичний масажер Z-Vibe (блакитний)
1680
1680
f1522
Логопедичні картки для автоматизації звуків, комплект
36
36
f1454
Дзеркало для логопеда з підсвіткою
2490
2490
f1099
Логопедичне дзеркало подвійне, складне
112
112
f1479
Дзеркало, що розмовляє (Балакуче логопедичне дзеркало)
5064
5064
f1098
Альбом, що розмовляє А5
2472
2472
f3372
Шпатель для ротової порожнини
78
78
f2260
Роторозширювач логопедичний
198
198
f2270
Дзеркало для обстеження ротової порожнини
106
106
f2269
Дзеркало для обстеження з підсвіткою
297
297
f3377
Зонд масажний "Виделочка"
108
108
f2253
Зонд масажний Хрестовина
152
152
f2256
Зонд масажний Вісімка
185
185
f2257
Зонд масажний санчата великі
185
185
f2258
Зонд масажний санчата маленькі
185
185
f2259
Зонд масажний Сокирка
185
185
f2255
Зонд масажний Штовхаючий
185
185
f2266
Зондозамінник стемпер для масажу язика, губ, щік 17 см (в-во Німеччина)
53
53
f2265
Зондозамінник для постановки звуку Р і С
46
46
f3311
Зондозамінник для постановки звуку Р і Ш
46
46
f2262
Зондозамінник для постановки звуку Р індивідуальний 21 см (Німеччина)
53
53
f1033
Текстурний жувальний інструмент ARK's Grabber (пурпурний)
420
420
f2994
Ультрафіолетова шафа для стерелізації
1704
1704
f2252
Футляр для зберігання логопедичних зондів
469
469
f1453
Іграшка для розвитку мовного дихання Літаюча кулька
114
114
f1682
Іграшка для розвитку мовного дихання Літаюча куля
90
90
f1681
Іграшка для розвитку мовного дихання Носова флейта
144
144
f2271
Іграшка для автоматизації літери Р
165
165
f3354
Розвиваюча логопедична гра «Я вже доРослий!»
180
180
f1749
Мовне лото "Асоціації". Дидактичні українські картки (у 3-х частинах)
607
607
f3364
Книга з мовного розвитку "Z-Vibe"
1110
1110
0 грн. (0 товари, 0 штук)
Loading...
  • Одним з пріоритетів гармонійного розвитку сучасного суспільства є створення такого середовища, що повинно сприяти успішній реалізації рівних прав на освіту для всіх дітей, у тому числі для груп індивідуумів з: 
  • інвалідністю;
  • особливими освітніми потребами; 
  • інших соціально-вразливих верств населення.

Існує безліч трактувань поняття «інклюзивна освіта», але їх суть одна! Інклюзія в днз може прирівнюватись до своєрідного «включення» вищенаведених груп дітей у навчальні заклади, а також позитивне сприйняття їх багатоманітності, врахування індивідуальних відмінностей кожного вихованця та усвідомлення цінності унікальності кожної особи. Кожен з цих пунктів має певний підтекст й водночас розглядається комплексно:

  •  позитивне сприйняття індивідуальних відмінностей полягає у тому, що певні відмінності, які на перший погляд здаються проблемами, можна перетворити у корисні ресурси; 
  • мотивація до максимальної участі в освітніх процесах й розвиваючих іграх, а не лише фізична присутність у групі; 
  • оперативне виявлення та подальше усунення певних бар'єрів (інформаційних, фізичних, негативного й упередженого ставлення тощо).

Завдання інклюзії в днз – виховання сучасного покоління людей з абсолютно новим поглядом на місце «особливих» дітей у суспільстві. Можна резюмувати, що інклюзивна освіта в днз має на меті нівелювати будь-яку дискримінацію особистості. В ході соціологічних досліджень було доведено цікавий факт: отримані поза соціумом знання й багаж практичних навичок не є дієвими для адаптації дітей у суспільстві. Практика довела, що таким особистостям було вкрай важко вирішувати життєві труднощі й вони не мали потенціалу для реалізації як рівноправні члени суспільства.

Інклюзивна освіта в днз сприяє тому, що діти активно засвоюють нові форми поведінки, вчаться комунікувати, виявляти активність, робити свідомий вибір, досягати спільного рішення у процесі розв'язання проблем, оцінювати свій вклад у загальний результат тощо. Для реалізації інклюзивної освіти в днз вихователі повинні: 

  • здійснювати постійне спостереження за розвитком дітей, які мають певні труднощі у засвоєнні інформації, в опануванні практичних навичок та подальшому аналізу й адекватній оцінці ряду причин, які спричинили ці та інші складнощі; 
  • швидко виявляти відхилення у розвитку дітей та здійснювати корекцію психофізичного розвитку. А цьому крокові передує своєчасний моніторинг за дошкільнятами; 
  • майстерно поєднувати диференційований й індивідуальний підхід до осіб з особливими потребами, але не демонструвати своє особливе ставлення до таких індивідуумів; 
  • формувати високий рівень готовності здорових вихованців до їх позитивної взаємодії із дошкільниками з психофізичними вадами; 
  • активно й систематично проводити роботу з батьками та надавати їм вичерпну й правдиву інформацію про осіб з особливими потребами; 
  • забезпечити таких дітей індивідуальною підтримкою, але при цьому не відокремлювати їх від основної групи; 
  • сприяти створенню атмосфери справедливості, доброзичливих відносин й терпимості; 
  • навчити інших толерантно поводитись із дітьми з особливими потребами, але робити це ненав’язливо та без постійних акцентів.

Саме компетентність вихователів й рівень їх педагогічної майстерності – левова частина у досягненні пріоритетних завдань інклюзії в днз! Вчені довели, що емоційний, соціальний та розумовий розвиток дітей з певними психофізичними вадами повністю залежить від рівня позитивного ставлення до них.

Варто зауважити, що дитина дошкільного віку – це віддзеркалення сім'ї. Стереотипи й пережитки минулого варто викорінювати й кардинально змінювати! Вихователі повинні проводити комплексну роботу з батьками здорових дошкільнят, щоб сформувати в них позитивне мислення до перебування у групі дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Це надзвичайно важливий аспект для комплексного впровадження інклюзивної освіти в днз.

Така діяльність здійснюється за допомогою арсеналу методів. Серед них варто виокремити:

  • розмови з батьками та дітьми; 
  • переконання обґрунтоване фактами;
  • детальний розгляд проблемних ситуацій та їх моделювання; 
  • перегляд відеоматеріалів, які формують сприятливе та правдиве уявлення про дітей з особливими потребами, а також викликають співчуття і популяризують толерантне ставлення до них.

Такий формат дозволяє цікаво й невимушено інтерпретувати важливі соціально-психологічні аспекти. Інклюзія в днз потребує створення такого середовища, де можна втілити в реальність ідею спільного навчання, виховання й розвитку дошкільнят з врахуванням їхніх можливостей та потреб. Ми допоможемо підібрати високоякісне обладнання для формування інклюзивного простору! На платформі Фактор Розвитку представлено надзвичайно широкий асортимент товарів для інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах (ДНЗ), які повністю відповідають державним й міжнародним вимогам. А також:

  1. забезпечуємо документальний супровід;
  2. пропонуємо гнучку систему оплати;
  3. доставка здійснюється по всій Україні; 
  4. максимально доступна цінова політика й привабливі акційні пропозиції.